Vintage Damask achterkant blog

zondag 20 juni 2010

Klosjes & motor treffen

Allereerst BEDANKT dames voor de geweldige reacties op mijn vorige berichtje, SUPER ! ! !

Ik wil jullie toch nog even mijn klosjes van de week laten zien, acht zijn er bij gemaakt en straks ga ik nog even een rij aan de kloslap maken.

Dit weekend waren we op het motor treffen van onze eigen club IMC Wisent, dat is altijd super gezellig, Vrijdag avond was er een discotheek en zaterdag avond een band. Clubs uit de buurt worden uit genodigd en er waren een aantal Denen en Zweden, onder het genot van een hapje en drankje kun je gezellig aan de praat in de tent of bij het kampvuur. Of je kunt je op de dansvloer uitleven, ook altijd leuk.
Er wordt niet alleen gefeest er moet natuurlijk ook het een en ander gebeuren en we zetten er met elkaar de schouders onder om het een en ander soepel te laten verlopen. We hebben verschillende diensten: poortcontrole, bardienst en ontbijtservies. Er zijn voldoende leden dus we doen allemaal een dienst van twee uur en als je niet kunt op de in geplande tijd kun je onderling ruilen.
Jullie snappen nu wel waarom ik een beetje aan de late kant ben met mijn klos update, nou ja beter laat dan...........




Groetjes Hennie.

13 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Als het maar gezellig was en dat lijkt mij wel, mijn DD en DSIL gaan ook wel eens naar een motortreffen en die komen dan helemaal gaar terug.

Groetjes
Ines

Sue-Anne zei

Well done on your bobbins this week and sounds like you had a wonderful time on your road trip. Your quilt from the previous post is beautiful.

Anoniem zei

8 klosjes EN een gezellig weekend, kan niet beter toch?

http://quiltendewilma.web-log.nl zei

Weer mooie klosjes rijker!!

Guusje, zei

Je hebt weer mooie klossen gemaakt en een beetje later geeft niets. Je hebt volgens mij ook een erg leuk weekeinde gehad.

ria vogelzang zei

Mooie klosjes en wat een gezelligheid op je foto's!!
Nog even nagenieten vandaag!

Unknown zei

je hebt ´t goed voor elkaar!
Klosjes en een leuk uitje!
Groetjes Berbel

Annelies zei

Knap, zoals je door blijft gaan met de klosjes !

Chris zei

Wat is je Red Delicious prachtig! Ik vind hem echt heel bijzonder.
Wat zullen jullie genoten hebben met de club, allemaal sportievelingen. En je gaat maar door met de klosjes, knap hoor. Groetjes.

Elly (creatieveling Elly) zei

Zowel je klosjes als je red delicious komen nu extra aandacht daar je site van de dag bent. Gefeliciteerd, geniet van de aandacht.
Volgens mij ben je een van de weinige die nog met klosjes bezig bent. Of zie ik dat verkeerd?
groetjes Elly

Marijke zei

Hai Hennie, Gefeliciteerd als site van de dag.
Ben blij dat ik daardoor je Red Delicious top af kan zien, was nl. op vakantie toen je de RD op je blog had gezet.
Hij is S*C*H*I*T*T*R*E*N*D geworden,
groetjes Marijke

Quibi zei

Gefeliciteerd, dat je site van de dag bent! Leuk hoor. Ik vind je Red Delicious ook prachtig geworden! Bij mij staat 'ie op de WIM-lijst...

groetjes, Yvonne

Anita zei

Mooie klosjes weer. En je bent nog site van de dag geworden. Geniet maar van de aandacht.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails