Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 12 juni 2009

De volgende twee stitcheries zijn klaar

De stitcheries die ik deze week gemaakt heb zijn.
Het zesde blok van A Christmas Wish " Believe" (dit blok lijkt erg scheef, ik heb de foto een beetje scheef genomen gelukkig is hij gewoon recht hoor) en het vijfde blok van Verandah Views "Fowl Play". Weer een toepasselijk blok voor mij, we hebben ook een paar prachtige kippen en deze leggen ook regelmatig een eitje.
Twee mooie blokken om te borduren.




































Nu ga ik toch echt proberen om mijn "quiltmuts sampler" af te maken, ik moet nog een klein stukje van de rand doorpitten, maar nu zit ik weer de halve avond achter de pc.
Morgen zaterdag zijn mijn klosjes weer aan de beurt.

8 opmerkingen:

Willie zei

Origineler kan haast niet,geweldig.

katrien zei

Heel mooi je stitcheries.

Rina zei

wat een leuke kippen heb je gemaakt. Helemaal echt.

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zijn weer ontzettend leuk geworden!!!

Groetjes
Ines

Erna zei

Ze zijn prachtig.

Peti zei

Lief hoor, die kipjesstichery!

Annelies zei

Het zijn mooie blokken geworden Hennie !

Inge Slaats zei

Leuk die kippenstitchery! Ik ben ook begonnen aan de Christmas Wish BOM, kon het weer niet laten...... Ik moet aan het 6e blokje beginnen, zal ze volgende week even op mijn blog zetten.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails