Vintage Damask achterkant blog

woensdag 6 mei 2009

Verandah Views "BATHTIME"

Vandaag heb ik dit blokje geborduurd, ik had niet zo veel te doen, moest toch wachten op een telefoontje wanneer ik aan het werk kon.
Mooi zo'n bad plaatje voor de vogels, jammer dat ik jullie geen live voorstelling kan laten zien.
Je kunt niet alles hebben hè.


Nu snap je vast wel waarom ik deze stitcherie ook niet kan weerstaan. Ha, ha, ha.
Leuk hè bij ons in de tuin staat ook zo'n bad plaatsje voor de vogels, ik zorg dat er regelmatig schoon water in komt en in ruil daarvoor krijgen we de mooiste badrituelen te zien, geweldig toch!!!!!!
De vogels wachten in de boom op hun beurt, we kunnen rustig in de tuinstoel het badderen bewonderen.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke sticherie Hennie ! is dat je eigen idee ? en zo leuk op de foto met dat vogelbadje.

groetjes, Jeannet

Hennie zei

Het patroontje is een BOM van Willowberry Designs het linkje staat aan de zijkant op mijn blog.

Rina zei

Wat is hij leuk geworden. Wij genieten in de tuin ook volop van de vogels die een bad komen nemen.

Annelies zei

Deze stitchery is voor jou wel heel toepasselijk.
Erg leuk !

Ingrid. zei

Leuk geworden.
Fijne avond , groetjes Ingrid.

Guute zei

Dat vind ik enig: je had het even goed zelf kunnen natekenen.

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is lief, ik heb ze wel opgeslagen, maar ben er nog niet aan begonnen.

Groetjes
Ines

Cisca zei

Wat een leuek werkjes heb je de laatste tijd gemaakt. Vooral de red delicious vind ik erg mooi.

Jossie zei

Wat leuk dat je zo'n vogelbadje hebt als op de stitchery. Ik heb vandaag het blokje van maart af gemaakt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails