Vintage Damask achterkant blog

donderdag 14 mei 2009

A Tisket A Tasket

Het vijfde mandje A Tisket A Tasket van Bunny Hill is klaar.

Vanmiddag heb ik nog wat stofjes gekocht bij Quiltshop 100 rozen in Deventer, voor mijn Leannes House quilt. De foto die ik van de stofjes gemaakt heb kan ik niet op de computer zetten. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, ik heb ook nog een paar foto met een ander kaartje gemaakt maar hij doet het gewoon niet jammer.
Ik heb eerst de hulp van mijn DH nodig om dit eventueel op te lossen. Als het op te lossen is ? ? ?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo hennie,
bedankt voor jouw reactie op mijn web! Leuk om zoveel van anderen te zien en te horen. ik ben een half jaar bezig en helemaal gegrepen door het quiltvirus! Succes en mogelijk tot horens, kitty

Anoniem zei

Hoi Hennie,
Heb je blok 7 al gezien?
Het is leuk om even naar Nijverdal te gaan. De quiltwinkel uit Deventer is er ook, leuke stofjes.

Groeten Miny

Letty zei

Hoi Hennie, wat leuk jouw blok met die knoopjes op de bloemen!

Annelies zei

Hennie, wat heb je dit mandje ook weer schitterend gemaakt !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails