Vintage Damask achterkant blog

woensdag 13 januari 2021

Ware spreuken

De top van de spreuken quilt zit in elkaar er moet alleen nog een mooie rand omheen, deze quilt is gemaakt naar aanleiding van een spreuken kalender die ik ergens tegen kwam. 
De spreuken die er op staan spraken mij zo aan, dat ik dacht daar ga ik wat mee doen. Ze werden allemaal als stitcherie op de stof gezet, ik wist niet hoe ik hem in elkaar zou zetten en zoals je ziet zijn de maten verschillen, dat maakt hem nu ook wel weer leuk en ter opvulling van de midden strook moest er gewoon nog wat tussen komen, dat duurde even voordat ik op dit idee kwam.




Een paar detail foto's








 Geniet van je dag, morgen weer een nieuwe✋😃
Groeten Hennie.

1 opmerking:

Annie Kingma zei

Mooi spreuken quilt, vrolijke stofjes
Groetnis Annie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails