Vintage Damask achterkant blog

maandag 11 januari 2021

Mozaïeken

Buiten is het koud en guur binnen brand de hout kachel en is het prima toeven. 
Goed weer om met Ursula's Mosaic bezig te zijn.
 Dit is de top tot zover, hij mag nog wel wat groter, hoe groot dat weet ik nog niet ik vind het een erg leuk project dus ga ik nog even door en ik heb genoeg ( lees te veel ) rest stoffen.


Deze quilt bestaat uit twee verschillende blokjes die in elkaar vallen.




Er zijn weer een paar blokjes voorbereid, ik doe er nummers aan zodat ik weet waar ik het blok aan de quilt ga zetten. Als de geknipte blokjes wat langer in het boek of de rol zitten weet ik niet goed waar ik ze aan de top wilde zetten  vandaar de nummers op het blok en de quilt😀





 Fijne dag Hennie.

5 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Mooi patroon zo, en met de hand zeker.
Groetnis Annie

Tilly zei

Wat een leuk patroon,veel plezier ermee!

Sylvia`s Quilts zei

Leuk patroon en weer eens wat anders om b.v. de restjes op te maken.
Groetjes Sylvia.

Nisha nehwal zei

I have seen that every person wants to express their feelings but they are not able to express their feelings properly in words but the content you have written in your post is very beautiful, it seems that you have expressed your feelings Has expressed. Hi, you are a person who writes a very beautiful post, in the same way, you keep writing new posts in your life, our best wishes are with you. Cheap price girls gurgaon
low price girls sector 29
Bhiwadi Real Photos Girl
Manesar VIP Photos Girl
Naughty Girl Gurugram
VIP Girl Gurugram
college girl gurgaon
beautiful Girl Gurgaon
premium health

Unknown zei

Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
Best online

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails