Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 15 november 2022

Brei, haak en borduur werken

Het is herfst, de winter komt er aan dat betekend dat ik weer volop met handwerken bezig ben.
Ook ben ik nog regelmatig in de groente tuin en kas bezig, ik probeer nog zoveel mogelijk verschillende groente in het najaar te kweken, dat lijkt nog te lukken ook. Even afwachten nog, maar het ziet er nog goed uit.

Het eerste deel van de ajour sjaal is klaar, de twee delen worden later aan elkaar gemaast.


De eerste hexagon voor mijn gehaakte vest is klaar, het garen loopt door van blauw naar licht bruin.



Bijna iedereen heeft waarschijnlijk de borduurrol van 2014 klaar, je weet wel die van Annelies v/d Berg & Atelier Soed Idee nou ik nog niet ik ben nu echt van plan om regelmatig een paar randjes te borduren en deze rol af te maken. Zodat er weer een laatje vrij komt voor een nieuw project 😏




 Fijne avond Hennie.

1 opmerking:

Ineke zei

Moest wel beetje lachen, de borduurrol van 2014 heb ik ook nog niet af, geloof nog 2 fietsjes borduren en mijn initialen nog, dus valt mee. Mooi ajoursjaal in de maak. Groetjes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails