Vintage Damask achterkant blog

woensdag 13 mei 2020

Dear Jane


Maar eens beginnen om deze quilt tot affo te verwerken, de rand wordt gesneden en aan de quilt gezet.


Het malletje voor de boogjes is klaar.


De achterkant wordt op de vloer van mijn atelier geplakt de vulling er tussen de gestreken quilt er op en op de knietjes spelden maar.
Ik werk ook wel eens met twee latten om te dubbelen, maar met zo'n grote quilt speld ik hem liever op de grond 😄 
Af en toe even de beentjes strekken en weer door, dat gaat prima hoor.


Het quilten kan beginnen.



 Altijd weer super om te zien hoe mooi een quilt wordt. Het zal wel even duren voor dat ze af is , met de zomer en het nodige tuin werk (ook erg leuk om te doen hoor) voor de deur.

Het is al weer veel te lang geleden dat ik een blogje schreef maar ja.

Fijne avond groeten Hennie.

3 opmerkingen:

JustGail zei

Your Dear Jane is beautiful. I've had the book since it came out, but somehow, never got started on making one.

Ineke zei

Wat een schitterende quilt en nu alleen nog quilten. Ik ben net begonnen, maar als ik die van jou zie, zakt me de moed in de schoenen, want ik heb nog maar 16 blokjes of zo af. Fijn weekend

miekequilt zei

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Heerlijk hè , als een quilt ( bijna) af is.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails