Vintage Damask achterkant blog

woensdag 15 januari 2020

De Crisis rol is klaar,

het was nog wel even een dingetje de rand links op de foto moet aan de rol gemaasd worden.
uiteindelijk na een paar pogingen is het eindelijk gelukt.
De rol heeft even lekker in een sopje gezeten, als hij droog is kan ik mijn initialen en het jaartal er op borduren.


Erg leuk het rolletjes breien, de kraaltjes tussen de verschillende brei patroontjes zijn erg leuk in het geheel.

Een lieve quilt groet en welterusten voor straks Hennie.

2 opmerkingen:

Annie Kingma zei

mooi je breiwerk
Met advent breidde ik mijn eerste brei rol.
Leuk zo een keertje maar het heeft niet mijn voorkeur.
Brei veel liever een blok van een patroon,
en dan een deken van maken. Doet het nut.
Ajour patronen zijn mooi te breien. Vorige winter de Zeeuwse brei deken van tante Zoet gebreid.
Groetnis Annie

Ineke zei

Prachtige rol!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails