Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 9 oktober 2018

BLOEMEN BLOEMEN BLOEMEN

Ik ben er dol op, deze bloemetjes zijn samen met mij de wereld over geweest, dit was een geweldig project om mee te nemen op onze vakanties, om in de auto, het vliegtuig, de tent of het hotel een paar bloemetjes te maken.
Het bloementuintje is klaar, in deze top zitten 414 hele en 23 halve bloemetjes.
De top is 150 x 160 ik ga hem op een rand appliceren en misschien ga ik op de rand nog wat bloemen appliceren, ik weet het nog niet precies.


De laatste rand bloemetjes worden gemaakt


en worden aan de top gezet.
Als ik alle blogjes over de hegagonbloemetjes terug kijk mis ik ze nu al.


Dit word vervolgt, maar eerst is er weer een andere quilt die mijn aandacht krijgt.

Fijne dinsdag Hennie.

4 opmerkingen:

Tilly zei

Wat een werk Hennie, maar het resultaat mag e wezen, erg mooi.

BezigeBijMirjam zei

Een gezellige vrolijke bloementuin is het geworden Hennie.🤗

Sylvia`s Quilts zei

Gezellig hoor al die bloemen en...zo handig dat je met een hexagonblom zoveel kanten op kunt.
Groetjes Sylvia.

sanpiseth40 zei

Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
หนังดราม่า

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails