Vintage Damask achterkant blog

donderdag 7 december 2017

De herfst kussens

Net op tijd af, de herfst is zo goed als voorbij, morgen worden er al winterse buien voorspeld, vanmorgen heb ik de kussens afgemaakt.


Erg leuk om te maken, ik vond in de restjes bak deze leuke herfststofjes met pompoenen.


Het herfst patroon is van Wendy Foster, de pompoenen heb ik zelf getekend.



Ondertussen hebben ze een mooi plekje gekregen op de bank.


Alvast een heel fijn weekend, morgen gaan wij  Miny, Jannie en ik naar Vaasen naar het borduur weekend  van Soed Idee, lijkt me erg leuk ik heb er veel zin in.

Groeten Hennie.

2 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Veel plezier bij Simone. Waar jullie gaan overnachten hebben een vriendin en ik ook een keer overnacht na een fietstocht. Erg leuk!

Ineke zei

Wat een mooie kussens zijn het geworden. Veel plezier in Vaassen, met jullie logeerpartij!
Fijn weekend

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails