Vintage Damask achterkant blog

donderdag 30 juni 2016

Aan de stoel gebonden

Ik heb alle tijd om met mijn lapjes bezig te zijn, ik heb namelijk mijn enkel gebroken, door een ongelukkige val.
Eerst leek het niet gebroken, maar een paar dagen later toen er weer een foto werd gemaakt zagen ze toch wel een breuk. In het ziekenhuis zijden ze als er gips omheen zit wordt de pijn veel minder, bij mij niet dus alleen maar erger.
Na een paar dagen zijn we weer naar het ziekenhuis geweest en kreeg ik goede pijnstilling en sinds dien gaat het weer beter.

Met deze projecten ben ik af en toe bezig, 
de Peaceful Pathways heb ik bijna geregen,  straks quilten maar!!! 


De BBQ quilt kan afgewerkt worden als het rijgwerk van de vorige quilt klaar is ga ik de randen snijden, ik hoop dat dat zittend lukt even kijken hoe dat gaat, in de maand juni deze quilt af gaat niet lukken.


Voor Suus quilt heb ik twee sterren gemaakt en


de volgende blokken zitten in de rol.


Ik heb gelukkig naast mijn quiltwerk ook een paar mooie boeken te lezen en ik kan nog wat vakantie verslagen schrijven, daar mee loop ik behoorlijk achter  ik wissel het een beetje af.

Een hele fijne avond 
Groetjes Hennie.

7 opmerkingen:

Monica zei

oeps, dat is jammer van je enkel, maar elk nadeel heeft zijn voordeel *U* Wat ben jij met mooie quilts bezig. Sterkte en succes met het doorbrengen van je tijd

Tilly zei

O Wat vervelend voor je Hennie, gelukkig ben je nu een beetje van de pijn af. Een troost, je kan fijn verder met je quilts.
Sterkte en groetjes Tilly

Sylvia zei

Niet zo leuk je enkel breken en dan nog afgezien van de pijn.
Beterschap!

Groetjes Sylvia.

Annie Kingma zei

Dat is niet zo fijn, heel veel beterschap en geduld.
Mooie projecten ben je bezig, hoop dat de pijn af neemt, anders willen de steekjes ook niet.
Groetnis Annie

Sis Voorn zei

Beterschap!

Ineke zei

Hoi Hennie, wat sneu, zo'n gebroken enkel, maar je hebt wel veel tijd om je UFO's helemaal AFFO's te maken. Sterkte en beterschap!

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

beterschap! Mooie kleur groen, wordt prachtige quilt! Je hebt gelukkig nog genoeg te doen. Mooie projekten!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails