Vintage Damask achterkant blog

maandag 22 februari 2016

Werk in uitvoering

De laatste punten van mijn Dear Jane worden in elkaar gezet,


de laatste sashing komt erlangs en


de eerste punten rij zit aan de top, op naar de volgende.
Deze quilt wordt eindelijk een top die in de " Nog te quilten mand" kan.


Ondertussen zet ik ook af en toe een paar steekjes in deze BBQ quilt,
Er zijn 11 blokken klaar nog  nog 36 te gaan, ik moet er wel een beetje mee door prikken.
Als ik ze zo optel moeten er nog wel erg veel blokken gedaan worden.
Nou ja ik prik rustig door.


Fijne avond Hennie.

4 opmerkingen:

Chris zei

Heerlijk vooruitzicht, je DJ top bijna klaar!!

Annie Kingma zei

Mooie punten, en ook je andere werk ziet er mooi uit.
Groetnis Annie

Jane in Cumbria zei

Geweldig dat hij bijna af is! Een hele prestatie. Succes met het quilten van de BBQ quilt!

ria vogelzang zei

Super dat je Jane bijna af is!
Geniet van je steekjes!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails