Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 22 december 2015

Van alles en nog wat

Was ik toch helemaal vergeten mijn boom op de foto te zetten, nou ja bij de groene kerststukjes wordt hij ook snel vergeten deze "takkeboom".
Vorig jaar hebben we hem gemaakt, ik heb hem bedacht en DH heeft geholpen bij de uitvoering er van.
Ik vond hem toen en nu nog goed geslaagd, het bouwpakketje is van zolder gehaald hij staat in een mum van tijd.


Deze kerstquilt zat samen met mijn Dear Jane top in een krat op de kas, na de vakantie moest hij er uit omdat ik voor de kerst toch wel even iets aan deze quilt wil doen.
Het is gelukt om er een mooie sterrenrand bij te bedenken.

De sterren werden geknipt,


in en 


aan elkaar gezet


Dit is het resultaat, op naar de volgende kant.
Alles voor deze rand is geknipt.


Ondertussen zit de ( volgens mij) zijrand van de D J ook aan elkaar, deze kan ook aan de top.


Nou tot zover mijn lapjes vorderingen ! ! !
Tot kijk Hennie.

3 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Heel apart je kerstboom, ik moet er nog effe aan wennen.
Al die kale en houten bomen, maar ze hebben wel wat hoor.
Je bent met mooi quiltwerk bezig zeg...............liefs.Conny

Ineke zei

Een prachtige kerstboom! En de sterretjes zien er geweldig uit!
Fijne feestdagen!

Guusje, zei

Wat een bijzondere kerstboon. Je quilt wordt prachtig en wat heb je mooie punten gemaakt voor je Jane. Hele fijne en gezellige Kerstdagen gewenst.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails