Vintage Damask achterkant blog

donderdag 12 februari 2015

Dit houd me bezig

Voor en achterpanden van het vest zijn klaar de kabel wordt er langs gebreid, met een paar tips van Miny die een kant brei cursus heeft gedaan moet het volgens mij wel lukken.


Gisteravond op de bee in Wierden hebben we deze leuke eierwarmer gemaakt.


De top van de Civil War quilt groeit er zitten twee rijen aan elkaar. OOOh wat is het moeilijk kiezen tussen de draadjes en de lapjes :(


 Morgen gaan we gezellig, met de quilt dames naar de handwerkbeurs, 
Daar heb ik nou echt zin in, geweldig al die winkels bij elkaar onder een dak, dat wordt genieten ! ! !

Groetjes Hennie.

3 opmerkingen:

Unknown zei

zien er alle drie goed uit, veel plezier morgen op de handwerkbeurs

Atelier Hartendief zei

Wat een enige eierwarmer!
Groetjes Marijke

Chris zei

Kan me voorstellen dan het je bezig houdt, vooral dat breien met die kabel en zo. Ingewikkeld hoor.
Je CW is mooi en zo'n eierwarmer doet het altijd goed.
Hoe was het op de beurs, erg druk? En leuke dingen gescoord? Ik lees het nog wel op je blog.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails