Vintage Damask achterkant blog

maandag 15 december 2014

KERST


Vandaag ben ik druk in de weer geweest met de kerst stukjes, al het groen komt uit de tuin ik heb alleen de roosjes die rode puntige vruchtjes en het eucalyptus blad gekocht.

Het resultaat zie je hier, deze krans heb ik als eerst gemaakt.


Het volgende bakje staat al klaar de oase is goed nat en


zo ziet het kerst bakje voor op de eethoek tafel er uit. 


 Op pinterest zag ik een takken krans, nou ik heb takken genoeg na die storm van vorige week, dus de tuin in takken zoeken, uitleggen, ijzerdraad er omheen, de onderkant met groen versieren en


ook deze hangt, met lampjes erin naast de voordeur.


 De keuken is ook helemaal in kerstsfeer.
Het steigerhouten hart is omgetoverd tot een kerst hart en op het kerstboompje heb ik ook een stukje met lampjes gemaakt.


Natuurlijk heb ik ook een kerst stukje voor onze ma's gemaakt, die ga ik zo even brengen.



Groetjes Hennie.

9 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Je hebt weer mooie kerst stukjes zo, gezellige tijd weer toch?????.............liefs.Conny

ivoorwit.blogspot.com zei

Prachtig Hennie! Fijne dagen, groetjes, Thea

quiltlodge gerda zei

Wauw, wat een mooie stukken heb je gemaakt!

Ageeth Dorsman zei

Prachtig en heel creatief, je sfeervolle Kerststukken! Vooral je takkenkrans naast de deur vind ik erg geslaagd. Fijne Feestdagen en groetjes van Ageeth

Jane in Cumbria zei

Wat mooi! Wat een prachtig houten hart ook. Fijne dagen!

Guusje, zei

Wat een mooie stukken zijn het geworden.

Quilting Moesje zei

Mooi !
het steigerhoutenhart vind ik ook erg leuk:0)

Saskia Smit zei

Wat kan je dat mooi

Hermie zei

Wat kun je dat goed ,erg mooie kerststukjes.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails