Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 7 november 2014

De gehaakte deken is klaar


De laatste rand heb ik vanavond om de deken gehaakt, hij is helemaal af en


hij hangt mooi over de bank


 met natuurlijk het labeltje in de hoek.


Het was erg leuk om elke week een paar randjes aan deze deken te haken voor al in het begin, in de zomer kwam er bij mij  de klad in, met het mooie weer had ik gewoon geen zin in haken. De lapjes zaten ook wel een beetje in het vergeet hoekje om maar te zwijgen over de borduurrol. Ik loop al weken achter met de randjes maar dat komt wel weer goed hoor.

Deze deken kan op de AFFO lijst, komende zomer ga ik hem in de hangmat gebruiken, ik kan me er nu al op verheugen ! ! !

Fijn weekend Groetjes Hennie.

5 opmerkingen:

Rina zei

Knap hoor. Hij ziet er schitterend uit. Ik doe het je niet na.

Guusje, zei

Hij is erg mooi geworden. Leuk ook het label erop.

Tilly zei

Wat is je deken mooi geworden, heel herkenbaar is dat achterlopen. Maar het komt zeker weer goed.
(even een vraagje, hoe komt het dat de "grote wielen"van je deken niet inlopen.Heb dit nu al 2 maal opnieuw gedaan maar het wil niet lukken.)
fijn weekend,groetjes Tilly

Sylvia zei

Heel mooi, vooral de kleurencombinatie.
groetjes Sylvia.

Chris zei

Hij is leuk! Lekker gevoel hè, dat hij af is. En nu er af en toe onder kruipen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails