Vintage Damask achterkant blog

maandag 20 oktober 2014

De laatste randjes

zitten aan de deken, ik heb een mooi inhaalslag gemaakt dit weekend.
 Vrijdag kan de rand er omheen, dan is hij echt af.
Ik kreeg hem binnen niet goed op de foto, maar even naar buiten voor een plaatje.


Eens even kijken of ik ook zo'n inhaalslag kan maken met mijn borduurrol, de de mooie zomer/nazomer hebben mij wat betreft het borduren heel erg vertraagt, ik heb er ontzettend van genoten hoor en mij hoor je ook niet klagen, maar van borduren is bijna niets gekomen.
Vanmiddag zal ik eens even een paar steekjes zetten, rand 47 is aan de beurt.

Groetjes Hennie.

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden en ach je borduurtjes komen vanzelf wel weer, alsnog gefeliciteerd met je moeder.

Chris zei

Mooi is hij!! Bijna een affo.

Ria zei

Hij is nu al erg mooi, ben benieuwd als hij straks af is.

Liefs Ria

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails