Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 21 maart 2014

Regiodag Ommen

Gisteren zijn we, natuurlijk naar de regiodag geweest.
Als het even kan zijn we van de partij en het was weer een super geslaagde dag ! ! !

Met dit werkje zijn we druk bezig geweest, zoals je ziet heb ik hem nog niet klaar, mijn borduurwerk was iets te intensief nou ja nu kan ik thuis nog even na genieten, ha, ha.
Het bijzondere hangertje is waarschijnlijk wel op verschillende blogs te bewonderen, als deze klaar is krijgen jullie deze ook zien.


Dankzij de scharensliep, die in de hal onze scharen stond te slijpen, zijn mijn scharen weer vlijmscherp. 
Trijntje van der Horst stond er met haar winkel Quilt atelier,
natuurlijk heb ik wat bij haar gekocht, deze knoopjes en stofjes.


De vingerhoedjes mochten ook mee om tijdens de lezing van Klazien Hoomans, de handjes nog even te laten wapperen, zij kwam kwebbelen over haar quilts, wat kan zij prachtig vertellen over haar grote hobby.


Fijn weekend Hennie.

4 opmerkingen:

Tilly zei

wat een leuke aankopen, en een gezellige dag. groetjes Tilly

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen en wat een mooie vingerhoedjes. zo te lezen was het een gezellige dag.

Annie Kingma zei

Mooie en leuke dag, en mooi je aankopen ook.
Dat is altijd zo fijn aan deze dagen, samen iets maken, en kijken en met wat naar huis gaan
Fijn weekeinde Groetnis Annie

Chris zei

Enig, zo'n regiodag. Ook om zoveel quiltsters te ontmoeten.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails