Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 8 februari 2014

De randjes zijn weer

bijna bijgewerkt, op de borduurrol heb ik gisteravond de laatste steekjes van vorige week gezet, ik had hem net op tijd klaar, week 13 & 14 heb ik net opgeslaan daar ga ik straks mee aan de slag.


De haak patroontjes sla ik wel op maar ik haak ze, zoals je ziet vanaf de tablet,  dat werkt prima.


Zo deze rijen zijn ook weer gehaakt, wat een gezellig werkje vind ik dit.


Geniet van het weekend, voor je het weer is het voorbij ! ! !

Groetjes Hennie.

4 opmerkingen:

Tineke zei

De randjes van vorige week heb ik ook pas net af, wat zijn ze leuk om te maken. Nu weer verder met die van deze week.
Nog een fijn weekend,
Groetjes Tineke

AnitaS zei

Mooie randjes weer. Ik ben ook bijna weer klaar.

Marijke zei

Mooi je randjes zelf zit ik al bijna 6 weken te wachten op de bestelde acryl...
dus hoop op deze week een begin te kunnen maken...
groetjes van Marijke

Johanna Zweden zei

Hallo Hennie ziet er allebei weer schitterend uit
Groetjes en een fijne handwerkweek Joke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails