Vintage Damask achterkant blog

woensdag 24 juli 2013

Op een warme zomerse dag

Maandag was het erg warm en mijn moeder woont boven onder een plat dak met een mooi balkon op het zuiden bloedje heet s'middags, dus kwam ze bij mij om lekker onder de schaapskooi te handwerken.
Wat heeft ze onderhanden juist handschoen van die halve gebreide werk handschoenen, want alle handschoenen die ze breid voor het project van de kerk waren op en vandaag is er rommelmarkt in het dorp en dan moeten er toch handschoenen zijn.
Volgens mij was het veel te warm om handschoenen te breien met deze tropische temperaturen.
Nou ja zegt ze wat moetje dan, en eigenlijk maakt het haar niet uit als ze maar iets te breien heeft. 


 Ondertussen zat ik aan mijn BBQ blokken te werken onder het genot van een kopje ( afgekoelde) thee.


Er zitten weer zes blokken in elkaar, langzaam maar zeker ........


Een fijne dag allemaal, geniet van het weer en kalmpjes aan.

Groetjes Hennie.



7 opmerkingen:

Miny zei

Gezellig met je ma, bij jou kan ze heerlijk buiten zitten.

Groeten Miny

Guusje, zei

Nou dat is zeker warm waar je moeder woont hoer net zoiets. Gelukkig kan ze heerlijk een dagje bij jouw zijn.

Lida zei

Op zo'n heerlijk plekje zittend maakt het niet uit wat je doet zolang je benen maar niet onder een dikke quilt zitten! Allebei creatief bezig, heerlijk toch! Groetjes
Lida

Tineke Machiela zei

wat gezellig zo samen te handwerken :)
veel plezier met alles, en een fijne dag:)

Chris zei

Wat zit je moeder daar heerlijk bij jou en wat heeft ze een enig truitje/bloesje aan. Ik denk ook zelfgemaakt?
De zon komt hier weer echt door, geen regen gehad jammer genoeg, maar misschien komt er nog wat. Het is in ieder geval een stuk koeler, heerlijk.

AnitaS zei

Gezellig o samen met je moeder handwerken. Gelukkig koelt het hier nu lekker af.

Berna zei

Gezellig zo'n dagje samen prullen. Dan vergeet je dat het warm is.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails