Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 27 oktober 2012

quilten afgewisseld met breien

Weten jullie nog dat ik vorig jaar voor twee vesten garen had gekocht ? ? ? Vast niet maar ik wel, het gehaakte vest is klaar deze bolletjes lagen rustig op hun beurt te wachten in de kast met het patroon er bij.
Er is al een mooi stuk gebreid ! ! !


De klos top staat in de kamer, naast de bank op de quiltstandaard, die neem ik ook regelmatig onderhanden er moeten nog een aantal klosjes gequilt, dan is de rand aan de beurt. Het duurt nog even voordat dit een affo is. 
Komende week heb ik veel op het programma staan, een hart van hout maken met de collega's, met de quiltmutsen naar de regiodag, met drie vriendinnen een dagje sauna, erg leuk allemaal, maar dat gaat wel van de quilttijd af, ha, ha. ha.


Een heel fijn weekend allemaal, volgens mij zit het met het weer wel goed.

Groetjes Hennie.

14 opmerkingen:

Chris zei

Geniet maar heerlijk van al die leuke dingen deze week. Op die manier het druk hebben, is niet vervelend! Groetjes van mij.

Ineke zei

Dat wordt van de week lekker genieten.

Fijn weekend

Unknown zei

Oh je bent veel van plan, geniet ervan!
Groetjes Berbel

marga zei

Veel succes met al jou handwerken.
En met het weer gaat het zeker goed.
Het heeft afgelopen nacht hier wel behoorlijk gevroren er lag een dikke laag ijs op het water van de regenton.
Fijn weekend.
Marga

Conny's-blog zei

He regio-dag, ik ook donderdag in rumpt, waar jij, gezellige drukke week, geniet ervan..............gr.Conny

Rina zei

Veel plezier komende week met al die leuke activiteiten.

Heleni zei

Dat het een fijne week voor je gaat worden is wel zeker.
Heel veel plezier.

Hennie zei

@ conny de regiodag waar wij naar toe gaan is in Vriezenveen.

quiltlodge gerda zei

Veel plezier komende week en die klosjes blijven echt wel hangen hoor ;)

Ria zei

Oh, oh, druk druk, maar dan neem je toch gewoon wat mee om steekjes te zetten in de sauna? ha ha. Ik zie het al voor me. Geniet er van en veel plezien.
Liefs je zus.

Ps. Nog bedankt voor de heerlijke stamppot. ze waren allemaal erg goed gelukt. Leuk he feest met een Iers tintje.

Martine zei

Gewoon genieten van alle uitjes. De quilt loopt niet weg.

quilting Jeannet zei

Prachtig bloemstuk Hennie!

AnitaS zei

Op die manier druk bezig zijn is niet erg. Een hele fijne week.

Guusje, zei

Wat ga je allemaal leuke dingem doen en wat god dat je de klosquilt al zover afhebt. En natuurlijk veel plezier met breien aan het vest.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails