Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 1 mei 2012

Quilt en tuin werk

Op de een of andere manier blijft er op dit moment minder tijd over om te bloggen, ik ben druk in de tuin bezig, met mijn lapjes in de weer en werken vraagt natuurlijk ook de nodige uurtjes. Nou ja, in de zomer maanden vind je me meer buiten dan achter de computer.
De mozaïektegel blokken zitten aan elkaar, de lap is 180 x 120 nu kan ik op zoek naar een mooie rand en een achterkant.


Dit perk zag er vorige week nog zo uit, na een paar uurtjes werk en tig kruiwagens vol afval, is alles weer op orde en


 een week later staat dit perk er weer mooi fleurig bij.


Het was heerlijk weer vandaag, wat een mooie toegift op Koninginnedag, volgens de weersverwachtingen zou het weer minder worden, nou zo mogen ze het van mij wel verkeerd hebben hoor.

Fijne quiltweek en tot de volgende keer.
Groetjes Hennie.


13 opmerkingen:

katrien zei

Prachtig je mozaiek

Wilma Kuin zei

Prachtige top!!
:o)

Rennie zei

Wat een verschil na je arbeid en gelijk heb je. Met mooi weer is het goed buiten toeven.

Chris zei

Het is ook heerlijk om weer buiten bezig te zijn. Ja, wat was het gister mooi hè?! Ik vond het echt een cadeautje voor de koningin en voor ons allemaal.
Je top is prachtig Hennie!

Berna zei

Je tuin ziet er weer picobello uit! Hier moet ik snel aan de gang voordat ik er niet meer bij kan. Alles schiet de grond uit. Misschien morgen?
Je top is prachtig!

Lida zei

Wat heerlijk dat je nog een dagje extra in je tuin kon zijn, hier is er weer hard gewerkt tegen het zevenblad! Grrr! Je tegels zijn echt een mooi geheel geworden, ben benieuwd hoe je hem af gaat werken, groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat een prachtige top is dit geworden, en wat is je tuin mooi geworden. Het is er ook heerlijk weer voor.

Sylvia zei

Mooi is ie geworden, de tegel top, net echte tegels. Ja, groeizaam weertje nu.
Gr.Sylvia.

Nelleke zei

Hallo Henny je laat weer een mooie top zien.Net als jij ben ik ook volop aan het werk in de tuin,veel werk om alles mooi bij te houden maar zoals jij jou tuin laat zien eer heb je ervan.Groetjes en een fijne week Nelleke

Miny zei

Je boft vandaag ook weer een mooie dag, tuin ziet er weer mooi uit.
Ben benieuwd welke rand je om de mozaikquilt gaat maken.

Groeten Miny

Ineke zei

Wat een mooie top heb je gemaakt. Je tuin ziet er weer prachtig uit!
Groetjes Ineke http://inekehulzebos.blogspot.com/2012/04/give-away.html

Karen zei

Such a nice quilt and the garden is looking good!

PASSIE FLOWER zei

Je Mozaik quilt is prachtig geworden. Ben benieuwd welke rand het zal worden.
Ik ben ook merendeels in de tuin bezig. Je tuin ziet er weer fris uit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails