Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 16 augustus 2011

Even dit,

kijk eens wat ik gekregen heb, de nieuwe quiltmania, er staan prachtige quilts in en natuurlijk een aantal patronen, wat ontzettend leuk om te krijgen ! ! !
en een prachtige bos bloemen met............ juist zonnebloemen, misschien wordt zo de zon achter de wolken weg gelokt, ha, ha, ha.


Zo nu ga ik eten koken straks barst de gezelligheid hier weer los, de quiltmutsen komen, de bee is vanavond bij mij. Morgen meer hierover, als ik niet vergeet alles vast te leggen.

Fijne avond Hennie.

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk om te krijgen
Dat wil ik ook wel
Geniet er van
Groetjes Gea

Chris zei

Dat wordt een zonnige avond, veel plezier!

Debby zei

Prachtige bloemen!
Veel gezelligheid op de Bee vanavond!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuk cadeau!
Hier is de zon vanmiddag goed doorgekomen, dus hopelijk bij jullie morgen ook. Zouden we dan toch nog een beetje zomer krijgen?!
Prettige avond met de quiltmutsen, Cisca

Wilma Kuin zei

Wat heerlijk om te krijgen,...

Guusje, zei

Wat een leuke cadeaus om te krijgen. Geniet er maar van.

AnitaS zei

Wat een mooie bloemen. Ik wacht op je foto's van de bee, altijd gezellig.

Margreet zei

Wat een mooi kado! Prachtige zonnebloemen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails