Vintage Damask achterkant blog

maandag 18 januari 2010

Knopen in plaats van Quilten.

Ik heb even de eerste ster geknoopt, gewoon om te proberen hoe het gaat de rest moet nog even wachten. Eerst ga ik de tuinquilt af maken en dan is deze aan de beurt.
Ik moet zeggen dat het knopen me niet tegen valt, dit wordt mijn eerst geknoopte quilt.


Hier kun je mooi zien hoe het wordt....




Hij is alleen gespeld, deze quilt sandwich ik voor de verandering niet, kijken hoe dit bevalt, hij wordt met geel katoen geknoopt.

13 opmerkingen:

Berna zei

Spannend. Ziet er leuk uit maar blijft het ook goed zitten?

Anita zei

Ik heb dit nog nooit gedaan. Ik ben ook erg benieuwd of alles dan goed blijft zitten.

Tineke Machiela zei

dat is idd. wat anders..moet je eerlijk zeggen dat ik het er heeel leuk vind uitzien.
ik hoop dat het bevalt en blijft zitten ..
succes
groetjes Tineke

Nelleke zei

hallo Henny, ik heb nog nooit een quilt geknoopt en er zelf nog nooit een gezien in het echt ook.Ben wel benieuwd hoe de jouwe eruit komt te zien als hij klaar is.De kleur van het garen past er in ieder geval mooi bij.groetjes en tot ziens Nelleke

Sylvia zei

Ziet er leuk en vrolijk uit. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Ben benieuwd hoe het geheel er uit zal zien. Succes, Sylvia.

katrien zei

Leuk zo geknoopt.

quilting Jeannet zei

Daar ben ik nou ook benieuwd naar Hennie, hoe dat bevalt, ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar wel hele mooie platte quilts er mee gezien. Deze ster zier er overigens al erg mooi uit! Misschien is de quilt as you ga methode ook nog wel eens iets, quilten per blok en dan onzichtbaar aan elkaar zetten.

groetjes, Jeannet

Klaske zei

Ik heb het ook nog nooit gedaan,een quilt geknoopt. Ben reuze benieuwd of het blijft zitten. Ziet er erg leuk uit, met dat gele kleurtje!Succes met je tuinquilt!!

Else zei

Ziet er goed uit! Succes met het knopen. Groetjes Else

Annelies zei

Ik vind het resultaat er leuk !

Chris zei

Het lijkt me best nog een heel werkje. Ik heb het nooit gedaan, maar het ziet er erg leuk uit. Succes verder!

Stofnest zei

Heel mooi! Succes!

Groetjes van Ria

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ziet dat er leuk uit!!!

Groetjes
Ines

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails