Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 8 december 2009

Kerst man



Deze gequilte kerstman kreeg ik toen ik afscheid nam van mijn kraamgezin. De oma van Jelle quilt ook graag zij bracht hem voor me mee, ik vind hem erg leuk.


Nu moet ik de rest van de kerst spullen ook maar van zolder halen, de ster moet als eerst opgehangen worden het is al lang advent.




We moeten nog een kerstboom halen en ik maak ook meestal nog wel wat kerststukjes. Donderdag avond ga ik naar een kerstworkshop bij Simone, ze heeft ook een leuke webwinkel, kijk gerust even in haar winkel rond ! ! !

Fijne avond Hennie.

8 opmerkingen:

Chris zei

Wat een vreselijk leuk idee om op deze manier een kerstman te maken! Iets om te onthouden. Veel plezier met het versieren en met de workshop.

ria vogelzang zei

Wat een lieve kerstman! Veel plezier met het kerst-gezellig maken....

Annelies zei

Wat een lief cadeau. Leuk als iemand op die manier aan je denkt.

Berna zei

Leuke kerstman. Lief dat die oma dat even voor jou maakte.

Nelleke zei

hallo Henny wat attent van oma dat ze zo'n leuk kadootje voor je gemaakt heeft. groetjes Nelleke

Jossie zei

Wat heb je een leuke kerstman cadeau gekregen. Een idee om te onthouden!

Anita (Sniet) zei

Een hele leuke kerstman. Een leuk aandenken.

Anita zei

Wat een schattige kerstman. Succes met je huis versieren.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails