Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 29 september 2009

Breien is hip, dat vind ik ook!!!


Ik heb eindelijk een begin, mijn tuinquilt van Debby Mumm ligt al heel lang te wachten. Ik ga hem met verschillende kleuren doorquilten deze blokken quilt ik om de bloem en langs de rand door, hoe de rest wordt gequilt weet ik nog niet precies, gaande weg krijg ik meestal wel goede ideeën het begin moet er eerst zijn dan komt de rest wel.





Prachtig gezicht hè, al die bollen en straks over......................... maanden lijkt het nog mooier omdat er dan een kort vestje, een lang dik vest (snel klaar omdat ik hem op pen 8 kan breien) en een muts met bijpassende handschoenen van gemaakt zijn.
Ik weet nog niet precies waar ik de tijd weg haal maar ik wil toch weer gaan breien komende winter.
Ik ben alvast met een proeflapje voor het korte vestje begonnen, het dikke vest moet nog even wachten want de breipennen ben ik vergeten te kopen, nou ja ik begin toch eerst met het korte vest.

8 opmerkingen:

Dorine zei

Breien is zeker hip hoor succes ermee.
groetjes Dorine

Berna zei

Goed idee om weer eens wat te gaan breien. Maar wanneer?

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke quilt lijkt me dat. En de wol is heel mooi, heerlijk, hè breien, jammer dat ik het niet meer kan. En ja, de tijd, hè, die komen we allemaal tekort.

Groetjes, Cisca

Jossie zei

Mooi gezicht die bolletjes breigaren. Breien geeft zoveel gezelligheid. Ik zou ook weer eens de pennen ter hand moeten nemen.

Rina zei

Je bent heerlijk bezig zo. Het breien is niet meer aan mij besteed. Vroeger wel, maar nu ...
Veel te veel andere leuke dingen te doen. Succes met breien.

Mascha zei

Helemaal mee eens., Breien is Hip.
Vooral als het wat kouder wordt.
Groetjes Mascha

Anita zei

Breien is zeker hip. Lekker als je straks een warm vestje hebt. Je quilt wordt ook mooi.

Annelies zei

Inderdaad hele mooie bollen wol.
Succes met quilten !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails