Vintage Damask achterkant blog

woensdag 24 maart 2021

Van alles en nog wat

Deze blokjes voor mijn Afrika quilt van de quiltuitdaging zijn klaar.



De eco stoof heb ik gemaakt van lappen stof die ik nog in de kast had, de vulling is fiberfill en een oude fleece deken, hij werkt perfect ik heb er hachee in gemaakt super handig.
Ze zijn ook kant en klaar te koop, bij ecostoof.nl

Het houtwerk van de bodem van de Durant is bijna klaar.

 Mijn DH heeft een mooi stukje werk gedaan, maar dit is nog maar een klein begin.


In de garage wordt het houtwerk opgebouwd.



Dit Afrikaanse masker wordt stap 4 van mijn quiltuitdaging weer een applicatie blok deze keer.



Even de kast in voor wat effen stofjes.




Gisteren heb ik deze paas toef gemaakt, hij heeft een mooi plekje in de kamer gekregen.




Deze zaden staan op de vensterbank, als ze beginnen te kiemen zet ik ze in een pot, zo ben je minder zaai potjes nodig, eens kijken of het gaat lukken.



De pink ladie appel pitjes, worden mooie plantjes, het duurt nog even voordat het bomen zijn, maar ja het is te proberen misschien moet ik ze al vast in een groter potje zetten.



In de groente tuin en kas is het nodige werk weer gedaan.





 Zo dat was het weer, in het voorjaar kom ik af en toe tijd tekort er is van alles te doen buiten, heel erg leuk hoor, maar een blogje schrijven schiet er soms bij in.

Fijne dag het is heerlijk weer geniet er van Hennie.

1 opmerking:

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Hi Henne, Pink Lady apples are my favourites- I never thought of them as a pretty plant. Good luck with your window sill seeds.
Beautiful flying geese and interesting applique. It is good for everyone to have hobbies. Here in Ontario Canada, we are still in strict lockdown.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails