Vintage Damask achterkant blog

donderdag 17 december 2020

Walnoten zak

Van mijn schoonzus kreeg ik walnoten, ze had ze bij de verwarming staan om te drogen, ik had nog een rol linnen staan deze was erg verkleurd, nou ja er zaten gele stippen op die er niet horen te zitten. Waarschijnlijk ouderdom maar prima geschikt voor een walnoten zak.


De lap eerst maar zigzaggen en daarna heb ik heb ik hem een poosje in de groene zeep met  bleekwater gezet en de vlekken waren er uit. 



Nou dit is duidelijk toch


De zak is klaar de walnoten kunnen er in.


Ze hangen lekker warm bij de kachel nog verder te drogen en mooi binnen hand bereik


 Fijne avond Hennie


1 opmerking:

quiltingmieke zei

piep wat een fijne oplossing meid.. en
niks zo mooi dan oud linnen vind ik.. k wou dat ik het had.. knuf

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails