Vintage Damask achterkant blog

zondag 10 november 2019

CIVIL WAR QUILT Yes er is er weer eentje af !

In Januari 2011 ben ik begonnen met deze quilt  de blokken kwamen van deze site
Elke week kon ik een blok maken, een zogenaamde BOW en eerst gaat dat natuurlijk wel, maar op een gegeven moment (lees al vrij snel ) loop ik een beetje en later gigantisch achter.
Als je op mijn blog het label Civil War Quilt aan klikt en ziet wat ik allemaal nog meer onder handen had in de laatste 8 jaar dan snap je wel waarom dit zo is :) 
Aan een quilt beginnen en alleen dat project onderhanden hebben is me nog nooit gelukt en werkt bij mij niet, ik werk aan het project waar ik op dat moment zin in heb.

Toen de blokken klaar waren hebben ze een hele tijd liggen rusten/wachten in de kast, tot ik uit eindelijk dacht en nu heb ik zin om de top in elkaar te zetten. 
Vervolgens is hij weer een tijdje in ruste omdat ik nog wat quilt toppen heb liggen die ook doorgepit moeten worden.
Daardoor is een jaar zo weer voorbij zonder dat er iets met de quilt gedaan wordt.

Nou ja helemaal niet erg ik heb met veel plezier aan deze quilt gewerkt en het resultaat staat me wel aan.


hij is 190 cm X 190 cm

Nog even een paar detail foto's.



Fijne zondag geniet van het weer.
Hennie

4 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Mooi is ie geworden. Ik vrees dat mijn top van het zelfde patroon nog ergens op quiltwerk wacht...

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

What a great achievement, Hennie. It is beautiful! Happy Stitching from me in Canada.

Tilly zei

Wat is je quilt mooi geworden, en het quiltwerk heb je mooi gedaan.
Gefeliciteerd, toch afgekomen.
Groetjes Tilly

Ineke zei

Prachtige quilt en gefeliciteerd met nog een affo!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails