Vintage Damask achterkant blog

woensdag 7 september 2016

AFFO deze keer geen quilt maar...............

een hefdaktent een beetje een apart woord, maar ik zou niet weten hoe ik hem anders moet noemen.
Die heb ik samen met mijn DH gemaakt, sjonge wat een klus was dat zeg, best wel zwaar om te doen, maar hij is goed gelukt, kijk maar even mee.


We willen geen muggen in onze camper, dus wordt er een stuk fijn muggengaas in de achterkant gezet.


Daar moet natuurlijk een luifel overheen, anders regent binnen ook.


Alles wordt gewoon in de kamer op de vloer getekend en geknipt.


Het koord waarmee hij onder en boven vastgezet wordt zet ik er langs, ondertussen is het een heel gevaarte geworden daarom doen we dit samen, wel zo handig.



Dit is het resultaat, er komt nog een buis in de tunnel van de luifel, zodat die open komt te staan.
Hij past mooi, we zijn dik tevreden.

Geniet van het mooie weer, Hennie.



5 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat ontzettend knap gedaan. Deze zomer zagen we op een camping een tot gezinscamper (5 personen) omgebouwde brandweerwagen met drie van zulke tentjes hoog op het dak (best spannend om daar in en uit te komen). Hopelijk hebben jullie er een trapje bij

Tilly zei

Mooi gemaakt door beiden,handig om muggengaas te gebruiken.veel plezier ermee.
Groetjes Tilly

Ineke zei

Tsjonge wat knap en wat goed gedaan!!!

ivoorwit.blogspot.com zei

Super, wat knap. Veel plezier er mee.
Fijne dag, groetjes, Thea

Monica zei

Luk hoor, ontzettend knap, en mooi geslaagd

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails