Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 27 maart 2015

Oooooh Moooi Geweldig Super waar ga ik mee beginnen ? ? ?

Deze Quiltboeken heb ik voor mijn verjaardag gehad, er staan prachtige projecten in, ik zal er zo een paar laten zien, maar eerst even dit.


Vanmorgen zijn we eerst naar Holten naar de Handwerk en Quilt tentoonstelling van Vrouwen van nu en daarna, dat lag toch op de route en zo hadden we twee ( quiltachtige :-)  ) vliegen in een klap, naar Rijssen geweest.
Daar is een Quiltexpositie, tot 04-04-2015 in verschillende winkels in de stad, hangen prachtige quilts.
Ze zijn bij de super leuk om te zien, we hebben ons prima vermaakt en de winkeliers zijn erg gastvrij, tussen de middag hebben we even ergens een broodje gegeten, het is onmogelijk alles in een morgen te bekijken.

Deze flanelletjes voor mijn sneeuwmannen quilt heb ik in Rijssen bij de ''beurs'' gekocht, in een leeg staande winkel staan een aantal quilt winkels. 


In de Scrappy Fireworks staan negentien quilt projecten, dit zijn er een paar van:

Mini Star Quilt


Quilters Schoolhouse Quilt


Swan Lake Quilt


Flea Market Treasure Quilt


In de Inspired by Vintage Quilts staan 15 projecten, de een nog mooier dan de andere.

Queen Daisy 


Te Blessings Quilt


Fairhaven


Columbine


Annabelle



Nou zoals je ziet ik kan met deze prachtige boeken weer jaren vooruit, ha, ha, ha
Fijn weekend.

Groetjes Hennie.

5 opmerkingen:

marga zei

Alleen al het doorkijken van die mooie boeken is al een feestje. Leuk idee Rijssen denk toch dat ik maar eens een dagje die richting op ga.
Goed weekend.
Marga

Sis Voorn zei

Gelukkig heb je nu weer plannen.... ;-))
Want die waren zeker op.... hihi

Monica zei

Wat laat je schitterende patronen in boeken zien!, echt inspirerend, en nu een keuze maken oei, dat zal niet meevallen want ik zou voor de meesten hiervan wel 'vallen'

Madammeke Ongeduld zei

daar staan wel super quilts in, zou ook niet weten welke eerst

Marie-José H zei

Oh daar zou ik ook wel een paar leuke uit willen maken. Soms duizelt het me van alle mooie patroontjes die ik overal zie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails