Vintage Damask achterkant blog

maandag 16 februari 2015

de beurs buit

Vrijdag zijn we de quiltdames, naar de handwerkbeurs geweest, wat was er weer veel te zien, dit is mijn buit, een paar stofjes, het nieuwe haakboek van Clair, dit grappige vest ''speldje'' in de vorm van een schaapje en


 een patroon voor een mikneetpot, ik vond het stofje erg leuk en zo'n pot lijkt me super handig.


Ooooh nee hè kom ik vanmorgen in de kippenren om de kippen te voeren zitten ze allemaal nog in het hok ik denk met dit mooie weer ? ? ? Hier klop iets niet, en jawel er ligt een dode kip in de ren. Er heeft iemand een maaltje gegeten in ons kippenhok. Nou ja dat is de natuur de ene zijn brood is . . . . . Ik zie maar een kip en twee haantjes, dus mis ik nog een kip. Als ik het legbakje naar voren schuif zit daar in elkaar gedoken nog een bange kip, nou die verse eitjes kunnen we de eerst tijd wel vergeten, die kippen zijn zich een hoedje geschrokken. 



Straks komen mijn zus en ma om gezellig met elkaar een dagje te handwerken, ik zet de koffie vast aan, daar hebben ze vast wel zin in.

Geniet van deze dag het is prachtig mooi weer.
Groetjes Hennie.

9 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

mooie buit, alleen jammer van de kippen, heb het een paar jaar geleden ook meegemaakt was er 7 kwijt

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen. Ben benieuwd naar de mikneetpot. Ach de arme kippen. Jammer hoor ik hoop dat ze snel niet meer bang zijn.

ivoorwit.blogspot.com zei

Sneu van je kip. Hopelijk trekken de andere dames snel weer bij.
Gezellig zo'n dagje met ma en zus.
Wat is een mikneetpot? Ik heb werkelijk geen idee.

Hermie zei

mooi die mikneetpot, ik zag hem ook op de beurs.Heb het niet meegenomen.
Zielig van de kippen.
Je zult wel een leuke dag hebben ghad vandaag, lekker handwerken

Annie Kingma zei

Mooie aankopen gedaan op de beurs.
Wat gezellig zo een dag je moeder en zus, en dan samen handwerken
Groetnis Annie

Ineke zei

Die mikneetpot, is dat een potje met een soort van speldenkussentje er op?
Wat zielig voor de kippetjes!
Gezellig weer samen freubelen.

Liefs, Ineke

Ria zei

En gezellig was het.
Heb mijn freubeltje al bijna af.

Ageeth Dorsman zei

Je hebt prachtige aankopen gedaan! Ik was er ook, op donderdag, en heb er enorm van genoten, Wel heel erg triest van het kipje; ik hoop, dat je het niet nog een keer gebeurt.
Groetjes van Ageeth

Monica zei

Ha Hennie, ik kwam via jouw zus Ria op je blog, heb dit met veel plezier bekeken, ga je volgen hoor. Schitterend en knap hoor het kleed van je moeder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails