Vintage Damask achterkant blog

donderdag 6 november 2014

ik heb de Mozaïektegelquilt weer onder handen

Tussen de punten van de Dear Jane en de driehoekjes  van de Peaceful Pathways door  worden er weer steekjes in deze top gezet, op naar een AFFO ! ! !
De quilt bestaat uit 54 blokken ik heb al over de helft nog 24 blokken te gaan.

s`Avonds zit ik bij deze lamp, met alles binnen handbereik een paar steekjes te zetten.  


zoals je ziet is er weer bijna een blokje klaar.


Zo nu ga ik even een paar steekjes zetten, niet te lang ik moet weer een beetje eelt kweken.

Fijne avond Hennie.

8 opmerkingen:

Sylvia zei

Ik vind de tegel quilt zo een mooie quilt!
Nu helemaal met het doorquilten!
Ach ja af en toe wat steekjes, dan moet het lukken.
Groetjes Sylvia.

Chris zei

Mooie afwisseling met de DJ. Daar heb je weer heel wat punten voor af!

marga zei

Het zijn ook echt van die dagen en avonden om met steekjes aan de slag te gaan.
Groeten
Marga

annemieke zei

Je bent weer mooi op gang Hennie, ziet er goed uit.

Annelies zei

Goed dat je er mee bezig bent. Leuke foto.

Conny's-blog zei

Je bent hem mooi aan het door quilten zeg.............liefs.Conny

Guusje, zei

Het is een mooie quilt en wat een mooi quiltwerk.

Annie Kingma zei

Mooi quilt, en je quilt steekjes zijn ook al zo mooi.
Zo zit ik avonds ook onder de lamp.
goed licht is fijn werken
Fijn weekeinde Groetnis Annie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails