Vintage Damask achterkant blog

woensdag 4 juni 2014

GEZELLIG ! ! !

Samen aan het handwerken, gisteren waren mijn zus Ria en mijn moeder bij mij, we hebben de hele dag lekker buiten zitten handwerken, het weer werkte goed mee.
 Na de middag leek het op regen maar daar kwam gelukkig niets van.

Ria was met haar DJ bezig, ik moet ook nodig verder met de punten, maar even zien wanneer dat gaat lukken.
Ma heeft een paar sokken op de pennen, zij voorziet ons, altijd van heerlijk warme sokken.
Zelf brei ik eigenlijk nooit sokken, daar heb ik ma voor, ha, ha, ha lekker makkelijk toch ! ! !
Mijn hexagon bakje staat op tafel daar heb ik me onder andere mee vermaakt.



Een van de twee blokjes die Ria heeft gemaakt


Deze jurk heb ik ook nog even onder handen gehad, nog een klein stukje dan kan ik minderen voor de armsgaten.


Nou dames dat gaan we snel nog eens doen en dan bij jou zus gezellig.

Groetjes Hennie.

6 opmerkingen:

Berna zei

Heerlijk om dit samen met je zus en moeder te kunnen doen. Koesteren zulke afspraken.

Ineke zei

Wat gezellig zo samen met je zus en moeder handwerken.
Liefs, Ineke

Annie Kingma zei

Gezellig zo met elkaar handwerken.
Doe het hier ook met de dochters.
Ja sokken brei ik geregeld schijnt dat moeders dat kunnen en willen (LOL)
Groetnis Annie

Lida zei

Ziet er allemaal zo gezellig uit!

Chris zei

Wat enig en een voorrecht om met zus en moeder zo gezellig bezig te zijn!

Guusje, zei

Wat leuk en gezellig zo samen handwerken. Ik zie ook veel moois voorbij komen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails