Vintage Damask achterkant blog

woensdag 26 oktober 2011

Quilten ! ! !

Het quilten van mijn klosjes quilt wilde maar niet vlotten, ik vond deze quilt gewoon te zwaar om steeds te draaien. Ik zit tijdens het quilten altijd gewoon gezellig op de bank in de kamer een muziekje, een film of een luister boek erbij, dat ging tot nu toe altijd goed, maar deze zwaargewicht lag niet lekker in de hand.
Toen we op de bee bij Annemieke waren heb ik haar quilt standaard eens even bekeken en ik dacht dat is het, zo eentje ga ik ook bestellen. Zo gezegd zo gedaan ik heb hem hier besteld en na twee dagen stond hij onder de schaapskooi op mij te wachten toen ik uit mijn werk kwam.
Mijn klosjes quilt staat er nu mooi hoog gespannen bij, klaar om gequilt te worden.


Hij is behoorlijk groot en nu denk ik dat deze tulpjes mij mooi kunnen helpen om de quilt met zijn voetjes van de vloer te houden zodat ik de ring makkelijk kan draaien, ik weet niet of het werkt dat moet ik nog even uitproberen.

Nou als je me zoekt ik zit achter mijn quiltring.

Groetjes Hennie.

24 opmerkingen:

Supergoof zei

Hoi Hennie, wat zit je daar geweldig te quilten, veel plezier!

jolanda zei

Lijkt me heel handig zo'n standaard en die tulpjes is volgens mij een heel goed idee... ben benieuwd!
groetjes, Jolanda

Heleni zei

Ik ben benieuwd of het je zal bevallen. Het ziet er in ieder geval goed uit zo.
Leuk je klosjesquilt.

groet Heleni

Quiltpassion.blogspot.com zei

Bij mij staat ook al een paar jaar zo'n quiltstandaard en ik heb er maar 1 keer op gequilt. Dus moet ik het toch ook weer eens proberen, zeker nu ik die tulpenknijpers bij jou zie. Dat lijkt me heel makkelijk, want als het een grote is, draait hij idd niet makkelijk. Veel succes met het quilten van die mooie klosjes!
Groetjes, Cisca

Terray zei

Succes met je nieuwe speledingetje. Wat handig en gemakkelijk om zo'n quiltring te hebben.
Groetjes
Tertia

annemieke zei

Nou Hennie ik hoop dat je het goed bevalt en met de knijpers ga ik ook eens uit proberen, want die leuke tulpjes heb ik ook. Succes en hij blijft mooi je klosjes quilt.
Groetjes Annemieke.

betty prins zei

Dat ziet er erg goed uit, zo'n grote staande quiltring. ik ben ook benieuwd of het je zal bevallen. Ik stoei op het ogenblik ook met het quilten van mijn herfstmandjes

Gea zei

Ziet er handig uit... Tot nu toe heb ik nog niets groots gequilt en ken ik de problemen van het quilten ervan ook nog niet. Succes er mee.

christine zei

dat is een mooie grote quiltstandaard Henny. ben benieuwd oe lang je er nu over gaat doen.

ik quilt zonder een ring heerlijk op de bank met de quilt op schoot en over mijn benen .
ik heb wel een ring maar daar krijg ik dan de naald niet doorheen meer.

christine

susiloci zei

Que bonita...seguro que acabas de acolchar muy pronto.

Maria zei

your cotton reels are really lovely. Enjoy quilting them.

Chris zei

Oh wow, hij ziet er super uit. Wat leuk die tulpjes als hulp, nooit gezien. Succes Hennie

Anna zei

Gewoon rustig doorprikken Hennie. Gelukkig nu een stuk comfortabeler met een standaard! Succes met quilten!

Kelli Fannin Quilts zei

That is going to be so beautiful when done. :o)
xo
Kelli

Roos zei

Ik ben benieuwd of zo'n standaard bevalt.....je quilt hem wel leuk door.
Groetjes Roos

Rennie zei

Wat een handige tulpjes. Die had ik nog niet eerder gezien. Veel succes met je nieuwe aanwinst.

PASSIE FLOWER zei

Je had jezelf geen beter cadeau kunne geven, nu maar hopen dat het bevalt, hou je ons op de hoogte?

Dear Jo zei

Succes met het quilten. Je hebt er in ieder geval goed over nagedacht en je goed voorbereid :)))) Mijn quilt ligt gewoon over de keukentafel. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan niet quilten in een ring.

AnitaS zei

Heel veel suces met het quilten in je mooie ringstandaard.

Miny zei

Succes met quilten, de standaard is vast een goede keus.

Groeten Miny

Ria zei

Ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Kom gauw eens kijken.
Tot zondag.

Chris zei

Ik zoek je!! Daarom mail ik je maar even op deze manier, ik kan nergens een mailadres van je vinden en antwoorden op je reactie lukt ook niet.
Kijk even op mijn blog!!! En wil je dan even je adres naar mij sturen? Ik hoop gauw wat van je te horen. Fijne zondag en liefs van mij. Chris

carina zei

En werkt de quiltring??? Groet Carina

qm zei

Ik hoop dat het goed werk voor je.
grt Anneke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails