Vintage Damask achterkant blog

donderdag 14 april 2011

Verandah Views ! ! !

Een paar weken geleden ben ik begonnen aan deze quilt, het vlot niet zo omdat ik tijdens het quilten regelmatig een naald breek ))) grrrrrrrr. De achterkant van deze quilt komt van de markt, maar dat doe ik wel vaker en ik heb nog nooit problemen gehad ! ! ! Wat een ergenis is dat en daardoor pak ik dit projectje niet zo vaak. Op deze foto kun je het quiltwerk beter zien.
Ik heb ongeveer eenderde gequilt, hij is niet zo groot ik hoop dat ik hem snel af heb ! ! ! Zo'n berichtje op mijn blog wil nog wel eens helpen, dus wie weet zien jullie hem snel in volle glorie verschijnen.




Vanavond ga ik samen met mijn collega's een paas stuk maken, altijd gezellig ! ! !


Wat het wordt weet ik nog niet maar dat komt meestal wel goed, ik laat me verrassen. We kunnen de ondergrond van kerst weer gebruiken of straks nog iets anders uitzoeken.


Fijne avond allemaal Hennie.

12 opmerkingen:

Roos zei

Wat jammer van je quilt want hij is wel erg mooi, meestal is dit net de stok achter de deur die je nodig hebt ;o)
Fijne avond, laat je je paasstuk ook nog zien?
Groetjes Roos

GRANNY'S HOUSE zei

Hij wordt prachtig even de tanden op elkaar zetten, ik heb dat ook eens gehad grrrrrrrrrr.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Veel plezier vanavond met het paasstuk ben benieuwd en wat wordt je quilt mooi. Het patroon heb ik nog liggen om te gaan maken. Naar dat je naald steeds breekt.

Terray zei

Wat een frustratie dat je naald steeds breekt. Hopelijk gooi het dit werkje daardoor niet aan de kant want hij wordt wel ontzettend mooi hoor!!

Groetjes
Tertia

Anoniem zei

Hij wordt zeker mooi en dat stofje met hark en schep staat er heel erg leuk bij.
Succes met de laatste lootjes, Saskia.

Gea zei

Ziet er erg mooi uit. Door al die mooie werkstukken, die ik o.a. hier zie, krijg ik steeds meer de quiltkoorts...
'k Ben ook benieuwd naar het paasstuk.

Miny zei

Dat wordt leuk, elke dag een paar draadjes en een naald ;))
Dan komt het wel klaar.

Groeten Miny

Mireille zei

Nog even en dat heb je ook weer achter de rug. Laat de pret niet drukken hoor.
En hoe is je paasstukje geworden? Mogen we het zien ? :-)
Gr,
Mireille

Dear Jo zei

Je quilt wordt in ieder geval ontzettend leuk!!! Even volhouden, dus!!

Ria zei

He Hennie, Kijk even op mijn blog. Dit keer heb ik een verrassing voor jou.Met link en al.
Liefs Ria.

Berna zei

Wat wordt ie mooi!! Ik ben ook weg van de kleuren die je hebt gebruikt.
Ben benieuwd naar het paasstuk dat je hebt gemaakt.

Jane in Cumbria zei

Wat een mooie quilt! Je hebt toch wel genoeg naaldjes he? :o))
Ik heb het ook wel gehad met mijn siggies quilt, maar het ging beter met een ander merk naaldje en een kleinere.
Je krijgt hem nu vast wel gauw af - ik hoop hem in Juli te zien!!!
groetjes
Jane

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails