Vintage Damask achterkant blog

woensdag 30 maart 2011

Mijn bloemen tuin

Zo werk ik verder aan mijn bloementuin, tien hexagon bloemen zijn er bijgemaakt, deze vijf hexjes waren eigenlijk zo klaar, ze liggen allemaal geknipt te wachten op een beetje tijd. Tussen de bedrijven door pak ik dit werkje er even bij. De bloemen tuin buiten ligt er weer mooi bij, mijn DH heeft de groente tuin omgespit, maar eerst moest de prei er uit, die zit nu gewassen en gesneden in de diepvries heerlijk voor een preischotel of soep ! ! ! Het was prachtig weer, lekker om buiten te zitten met een kopje koffie en natuurlijk worden er dan een paar bloemen in elkaar gezet.
Zo worden de bloemen gemaakt.






Later deze week zijn deze bloemen er ook nog bij gemaakt, wat een verslavend werkje is dit, maar ik word graag besmet met zo'n geweldig virus hoor, ha, ha, ha.


Ik ga nu nog als een speer, maar de klad komt er van zelf wel in hoor dat heb ik altijd als ik met een nieuw project begin.





Ooooh bijna vergeten het was geweldig in zandvoort, prachtig weer en we zijn een medaille rijker. Erg gezellig met al die bands aan de kant van de weg ! ! !


Een hele fijne dag vandaag ! ! !




Groetjes Hennie.

23 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Ja inderdaad een heerlijk werkje!! Ik heb gisteren ook wat hexjes gemaakt in de tuin....

Heleni zei

Ziet er leuk uit Hennie. Mooi gefotografeerd ook...

groet Heleni

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een heerlijk voorjaarsboeketje, ze zijn ook zo leuk om te maken.

Groetjes
Ines

Jane in Cumbria zei

Je hexjes worden steeds mooier! En die preischotel van jou, ik kan niet meer vinden waar je dat recept had neergezet, maar het is een favoriet van mijn DH. Toen ik het de eerste keer deed, zat hij de volgende dag nog te stralen!!
In ieder geval bedankt voor het recept!
groetjes
Jane

Marieke zei

Prachtige bloemen en wat een mooi stofje voor het hart van de bloem: mooi die hartjes! Geniet er maar lekker van: het weer èn deze bloementjes!

Guusje, zei

Mooie bloemen heb je gemaakt het is ook een heerlijk werk om overal mee naar toe te nemen en natuurlijk gefeliciteerd met je medaille.

Gerda Hartman zei

Gaat heel mooi worden en nog gefeliciteerd!

Jeanette zei

Your blooms are very lovely. Happy Stitching,

Melody zei

Beautiful hexie flowers. Thanks for visiting me too.

annemieke zei

Hennie je hebt al een mooi bosje bloemen bij elkaar gesprokkeltGr Annemieke.

Hilde zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. En laat de bloemen maar groeien !
Fijn dat je een berichtje liet op mijn blog .

Martina zei

Lovely flowers!

Hilachas zei

What beautiful flowers you've made this week, and so many!

Mieneke zei

Het zijn schitterende hexagonnen! Ook een mooi stofje heb je uitgekozen voor het hart van je bloemetjes.

Birdie zei

They are all lovely and you are so lucky to be able to sit outside and sew on them.

Treny zei

wet je nog dat ik je vroeg naar de colour catchers, heb ze gebruikt werkt perfekt en mijn dear jane is nu helemaal af, zondagavond gewassen en maandag even in de droger, ik ben een beetje treurig dat hij nu na 3 jaar echt helemaal af is, maar nog geweldig bedankt voor je tip. groetjes trijnie wildeboer duitsland je ziet hem bij www.patchworktutderseelegut.blogspot.com

Lee Prairie Designs zei

Wonderful post Hennie, Thanks for sharing your lovely pictures of your hexies! Love your display with the hexies all cozy in the flower pot! Cute---:) Carolyn

Birdydownunder zei

lovely hexies

Karen zei

I hope you never get over the hexagon virus!! LOL. Your flowers are beautiful and soon I will be able to work in my garden, the snow is almost gone.

Saskia zei

O, goede combi. De tuin en hexablommen! Ze zijn leuk geworden. Het is altijd goed om een bloemenprojectje ernaast te houden. Zag dat je leanne's house af hebt, Super! ik moet het nog gaan spannen en quilten. Misschien start ik het spannen wel van het weekend.

Miny zei

Leuke bloemetjes, het hartje vind ik ook erg leuk. Als ik die van jou nu zie wordt de verleiding wel erg groot om ook te beginnen.
Maar ik had me voorgenomen om eerst iets af te maken.

Groeten Miny

Chris zei

Ik zie tussen de bloemetjes door een heel bekend motiefje: boerenbont! Het wordt niet meer gemaakt, kwam ik achter. Wij gebruiken het al sinds mijn studententijd, kan je nagaan.
Mooie blommen heb je er bij hoor.

Jolanda zei

Dat is een gezellig hoekje om lekker de bloemetjes buiten te zetten. Ik ben bijna jaloers op zo'n hoekje om lekker te zitten en te patchen.
groeten Jolanda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails