Vintage Damask achterkant blog

woensdag 4 augustus 2010

Uit de tuin.

Vanmorgen heb ik de DJ blokken aan elkaar gezet ik heb er éénenveertig klaar, ze zitten gezellig in de rij, morgen komen de foto's.

Voor dat het begint te regenen heb ik de gladiolen maar binnen gehaald, ze staan ook prachtig op de vaas ! ! ! Lekker groente uit de tuin/kas vanavond eten we tomatensoep en gevulde courgette.
Heb je dit wel eens gezien romantisch hè twee verliefde slakken. Ze zaten op de uien die ik gerooid had.

Fijne dag Hennie.
 

6 opmerkingen:

Sylvia zei

Heerlijk tomaten en courgettes vers uit eigen tuin. Je proeft niet alleen het verschil, maar als je een courgette schilt voelen ze een beetje glibberig aan, dat hebben ze uit de winkel niet! Eet smakelijk straks, gr. Sylvia.

Berna zei

Heerlijk groente uit eigen tuin maar de slakken mogen ze wat mij betreft houden. De kleur van de gladiolen is prachtig!

Dorine zei

Mooi uit eigen tuin.
En lekker ook.
Eet lekker.
groetjes Dorine

Daniëlle zei

Lekker verse groenten hmmm!! Groot gelijk met de gladiolen, kun je er tenminste van genieten zo dichtbij!! Mooie dag verder en nog bedankt!!! Groeten, Daniëlle

Guusje, zei

Lekker de groeten uit eigen tuin, dat mis ik zo. De gladiolen zijn prachtig en wat ontzettend lief de twee slakken zo samen.

quilting Jeannet zei

Heerlijk he Hennie, groenten uit eigen tuin, wij hebben nog niet zo veel tomaten, die beginnen nog maar net, en de komkommers zijn al weer over.

groetjes, jeannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails